Ogłaszamy że w ramach pogramu dofinansowań „Podkarpacki Program Pomocowy” do trzeciego etapu przechodzą tu wymienione aplikacje:
zbudowanie mobilnego serwisu: E-broker – treningi negocjacyjne
zbudowanie mobilnego modelu rezerwacji i monitoringu noclegów mKwatermistrz w sieci internetowej w modelu rozproszonym – treningi HR
Warsztaty Z Mentoringu – treningi z obslugi klienta
stworzenie platformy elektronicznej o charakterze usługowo-społecznościowym służącej do gromadzenia, analizowania oraz wymiany informacji dotyczących sympatyków europejskich klubów piłkarskich – szkolenia HR
wypracowanie portalu Ea jako bazy praktycznej wiedzy i aktualnej informacji – treningi interpersonalne
zbudowanie serwisu cyfrowego w zakresie profilaktyki zdrowotnej – treningi pracownicze
zbudowanie, implementacja i świadczenie e-usługi w postaci technologicznego projektu rozliczania świadczeń z NFZ przez spółkę Bluemed – warsztaty z kreatywności
progres importu w ZMM MAXPOL – treningi z asertywności
zwiększenie liczby innowacyjnych przedsiębiorstw poprzez dwuetapowe wzmocnienie pomysłodawców procesów nowoczesnych – szkolenia z przywództwa
Agn@s – elektroniczna struktura współpracy B2B pomiedzy Agencja Nasienna sp z oo a Partnerami – szkolenia handlowe
modyfikacja współpracy przedsiebiorstwa BH-Res z partnerami w celu podniesienia konkurencyjnosci – treningi z komunikacji
zaudytowanie układów w skali atomowej: nauki ścisłe dla innowacyjnej gospodarki – szkolenia z przywództwa
Branding szansą na wzmocnienie konkurencyjności eksportowej polskich owoców i warzyw – szkolenia ze stresu
Budowa rozproszonego modelu CRM w zakresie dystrybucji modelu bezpieczeństwa użytkowników mobilnych LabMSF Platform – Mobile Secure Family – szkolenia z asertywności
Dywersyfikacja produkcji Intemo poprzez zaimplementowanie nowych produktów – warsztaty interpersonalne
Działania informacyjne i promocyjne w ramach I i II Priorytetu projektu Operacyjnego zaawansowana Gospodarka w 2009 r – warsztaty menedżerskie
eGabinety – platforma narzędziowej rejestracji i komunikacji z gabinetami lekarskimi/lekarzami oraz zarządzania harmonogramem wizyt pacjentów – warsztaty ze stresu