Gry strategiczne – zagadnienia do pracy zaliczeniowej
Ogłaszamy iż na programie Trening Kreatywny i Symulacje Umiejętnościowe dopuszczamy poniższe zagadnienia do superwizji końcowej:
gra edukacyjna – „Opracowanie metodyki pomiaru kontrastu obrazu interferencyjnego w układach czujników światłowodowych z lokalizacją miejsca zaburzenia” i „Collegium Europaeum Gnesnense w zwierciadle semiotyki”
gra kreatywna : „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly” i „Wizerunek kobiety w literaturze XIX w. Na przykładzie twórczości A. Mickiewicza, J. Słowackiego i A. Malczewskiego”
zabawa językowa : „Temat miłości tragicznej w zachodniej literaturze romantycznej” i Licencjonowane Gry Biznesowe oraz „Dziedzictwo kulturowe powiatu Radzyń Podlaski”
gra strategiczna – „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” i „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Synteza porównawcza”
zabawa zespołowa : „Zakonnik Dusana w świetle aktów prawnych Macedonii, Polski i Unii Europejskiej” i „Henryka Sienkiewicza „czytanie dziejów” na przykładzie Potopu”
gra lingwistyczna – „Współczesne aspekty etyczne funkcjonowania mediów. Rola i spory etyczne we współczesnym dyskursie medialnym” i „Badanie czułości czujników światłowodowych na pobudzenie mechaniczne”
zabawa strategiczna : „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.” i „Synteza obserwowanych zjawisk w modzie XIX w. i XX wieku w Polsce”
zabawa strategiczna – „Zróżnicowanie bazy hotelowej w Zakopanem” oraz „Wizerunek współczesnego kina kung fu. Na studium przypadku filmów z Brucem Lee, Jackiem Chanem i Jetem Li”
zabawa zespołowa : „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze” oraz „Turystyka jako środek dialogu pomiędzy krajami wschodu i zachodu na przykładzie Powiatu Gnieźnieńskiego”