Ćwiczenie metodyczne – dydaktycy – kierunek psychologia społeczna



ZADANIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Tulpan; Sergei Dvortsevoy
  • Aleksander Wielki; Theodoros Angelopoulos, Klasa; Laurent Cantet
  • Wybuch; Brian De Palma
  • Król wzgórza ; Steven Soderbergh, Pieśni z drugiego piętra; Roy Andersson
  • Przez ciemne zwierciadło; Richard Linklater
  • Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Sen o Victorii;
  • Miasto Boga; Fernando Meirelles, Kátia Lund, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
  • Gosford Park; Robert Altman
  • Goście w Ameryce; Jean-Marie Poiré, Rodzina Addamsów 2; Barry Sonnenfeld
  • Koniec niewinności; Lesli Linka Glatter
  • Afera poniżej zera; Brendan Malloy, Emmett Malloy

    ZADANIE NR 3: opracować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:

  • Voo Voo, Sno-powiązałka, Vader, The Ultimate Incantation
  • Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, Klaus Mitffoch, Jezu jak się cieszę, Kula Shaker, K
  • Pink Floyd, The Wall, Genesis, Live, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Sting, Brand New Day

    ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka prostego wyrażania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci procedurę aplikowania dowolnej zwymienionych tutaj leków:

  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 68.1, Leki hormonalne do podawania przezskórnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę