Opcjonalne materiały – andragogika – grupa komunikacja społeczna



ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:

  • 15:10 do Yumy; Delmer Daves
  • Dreszcze; Wojciech Marczewski, ;
  • Wiosna, lato, jesień, zima… i wiosna; Ki-duk Kim
  • Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Życie O’Haru; Kenji Mizoguchi
  • Idioci; Lars von Trier
  • Tańcząc w ciemnościach; Lars von Trier, Wniebowzięci; Andrzej Kondratiuk
  • Czarnoksiężnik z Oz; Victor Fleming, Mucha; David Cronenberg
  • Mordercze lato; Spike Lee
  • Sabrina – Podwodna przyroda; Kenneth R. Koch, Akademia Wojskowa; Neal Israel
  • Zakręcony; Harold Ramis
  • Afera poniżej zera; Brendan Malloy, Emmett Malloy

    SYMULACJA NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z następujących przebojów:

  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II, John Dummer Blues Band, Cabal
  • Oasis, What’s The Story (Morning Glory), Them, Gloria, U2, Where The Streets Have No Name
  • Slayer, Reign In Blood, Mott The Hoople, Mott, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Waters, Roger, Amused To Death

    PROBLEM NR 3: – Kwestia poprawnego przedstawiania niejasnych poleceń. Spisać komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę stosowania jednej zznajdujących się na naszej liście leków:

  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
  • 24.2, Leki antyfibrynolityczne – kwas traneksamowy do stosowania doustnego – postacie stałe
  • 204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
  • 200.4, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – postacie płynne do nebulizacji w wysokich dawkach
  • 182.0, Leki przeciwlękowe – buspiron
  • 178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne